خرید پکیج های آموزشی با 75% تخفیف

خرید بهترین دوره های آموزشی با 75% تخفیف

خرید پکیج های آموزشی با 75% تخفیف

خرید بهترین دوره های آموزشی با 75% تخفیف

خرید پکیج های آموزشی پولی با 75% تخفیف

دوره جامع جادوی سئو واقعا به شما کمک می کند تا سئو سایت خود را به صورت جادویی بهبود دهید و کسب و کارتان را متحول کنید! در این دوره از ابتدایی ترین مباحث سئو تا بحث های تخصصی به طور کامل آموزش داده خواهد شد.


معرفی دوره جامع جادوی سئو در سال 2017


وقتی قرار است واقعا در کسب و کار شما تغییرات جادویی رخ دهد نیاز است که بهترین سئو را در میان رقبای خوب بدست آورید و به صفحه اول قانع نباشید بلکه در 3 نتیجه اول باشید!
در دوره جامع جادوی سئو شما فقط نیاز دارید که یک وب سایت داشته باشید! قدم های بعدی را در این دوره خواهید آموخت. اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید با تهیه دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کمتر از یک روز وب سایت خود را راه اندازی کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع جادوی سئو بپیوندید.


چرا سئو سایت بالاترین اهمیت در کسب و کار اینترنتی را دارد؟


  • برند شما را همه می بینند
  • هر روز مشتریان جدید خواهید داشت
  • هزینه های بازاریابی شما به طور خارق العاده ای کاهش میابد
  • بدون وقفه تلفن شما زنگ می خورد و اعضای سایت شما زیاد می شود
  • همه رقبا می دانند که بهترین شما هستید و رقابت با شما ساده نیست
  • فردی که در گوگل شما را پیدا کند هدفمند ترین مشتری شما خواهد بود
  • وقتی در گوگل اول هستید در نگاه مشتریان نیز اول خواهید بود
  • احتمال استفاده از سرویس های شما برای جستجو کنندگان گوگل بالای 90٪ است

چرا مهران منصوری فر فرد مناسبی برای تدریس دوره است؟


در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد برخی صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزشی کسب کرده اند می گویند.


اما در اصل تنها چیزی که می تواند یک فرد را سئو کار ماهری نشان دهد در ابتدا لیست کلماتی است که توانسته تا به امروز به صفحه اول بیاورد و در ادامه سابقه تجربی آن فرد!


من (مهران منصوری فر) از سال 1383 در وب فعال هستم و از یکسال بعد سئو برای سایت خودم را آغاز کردم، با توجه زمان طولانی (12 سال) که در این حوزه فعالیت کرده ام قطعا تعداد زیادی از کلمات که به صفحه اوبل آورده ام را به خاطر ندارم و یا دیگر آن سایت ها فعال نیستند، البته من بیشتر وقت ام را صرف سئو بروی سایت های خودم کردم.


اما در همین 2 سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.


من به دلیل تجربه ای 12 ساله در این حوزه و سالها فعالیت در Google Adwords به مدل های گوگل و رفتار آن در سئو فارسی کاملا مسلط هستم و اکنون خود را در جایگاهی می بینم که می توانم با انتقال دانش خودم به هر فردی که حداقل یک وب سایت دارد و با مباحث ابدایی وب آشنا است، آن فرد را تبدیل به یک سئو کار ماهر در سطح خود کنم.


این فرآیند را قبلا برای تیم خودم انجام داده ام و نتیجه موفق بوده است و اکنون می توانم برای شما نیز آن را در یک پروسه 10 جلسه ای به انجام برسانم و شما بعد از این دوره قطعا یک فرد حرفه ای در سئو به حساب خواهید آمد.


در این دوره چه چیزی می آموزید؟

  • جلسه اول: مباحث مقدماتی سئو و اصطلاحات تخصصی
  • جلسه دوم: هاست، دامنه و اهمیت سرعت بالای سایت
  • جلسه سوم: انتخاب پورتال، بررسی وردپرس در سئو و کلمات کلیدی مناسب
  • جلسه چهارم: شبکه های اجتماعی و تنظیمات تخصصی فضای میزبانی
  • جلسه پنجم: نحوه تولید، بازاریابی و طراحی استراتژی های تولید محتوا
  • جلسه ششم: بازاریابی محتوا و مباحث تخصصی تولید محتوا
  • جلسه هفتم: ثبت در موتور های جستجو و آموزش کامل وبمستر تولز
  • جلسه هشتم: الگوریتم های گوگل
  • جلسه نهم: لینک سازی خارجی
  • جلسه دهم: نکات تخصصی سئو

مشخصات:
  • تعداد جلسات: 10 جلسه آموزشی
  • مدت زمان هر جلسه: 3 ساعت
  • فایل به صورت تصویری آموزشی میباشد
  • مدرس این دوره: مهران منصوری فر
برای توضیحات بیشتر و کامل تر میتوانید روی این لینک کلیک کنید

این دوره آموزشی خارق العاده در سایت modirweb.com با قیمت 2.500.000 تومان به فروش میرسد که شما میتوانید این پکیج آموزشی را از طریق آی دی زیر با 75% تخفیف تهیه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی